Beautik Haute Parfumerie
www.beautik.ro

La 25 de ani a realizat primul parfum din cariara sa pentru Jean Paul Gaultier, Le Male. A creat peste 200 de parfumuri pentru nu mai putin de 50 de case de moda pentru in ultimii 25 ani. La doar 30 de ani a primit premiul Coty pentru intreaga cariera, iar la 40 de ani importanta distinctie "Chevalier des Arts et Des Lettres". Parisul este inspiratia sa: monumente maiestuoase luminate, acoperisuri gri ce dau o nota de magie si turle aurii ce parca ating cerul. Nuantele de gri si auriu si elementele intunecate ale zincului sunt elementele definitorii ce se regasesc in designul sticlelor sale.

Uniti prin pasiune si creativitate trei artizani devin prieteni si parteneri deschizand un magazin cu creatii vestimentare avangardiste in Parisul anului 1961, pe bulevardul Saint Germain 34. In 1963 lanseaza prima lumanare parfumata, iar in 1968 primul parfum. Azi toti trei sunt recunoscuti si apreciati pentru crearea unei celebre case de parfumuri, lumanari parfumate si arome de camera: Diptyque. Aura speciala a parfumurilor este o experienta intima, realizata pentru a evoca emotii. Diptyque este un adevarat maestru in crearea parfumurilor, lumanarilor parfumate, sprayurilor de camera si a produselor pentru ingrijirea corpului imprimate cu o semnatura olfactiva distinctiva si speciala.

Jusbox este o gama exclusivista de parfumuri al carei concept este reprezentat de asemanarea dintre parfum si muzica - inspiratia cheie pentru toate aromele sale. Mai precis, inspiratia vine din generatia muzicala a idolilor ce au reusit sa isi puna amprenta asupra societatii, culturii si mediului artistic din era lor, transmitandu-si emotiile prin “mesaje muzicale”. Nenumaratele note ale unei melodii de jazz si blues se invartesc asemenea unui disc, “amestecand” voci familiare. Amintirile, emotiile si senzatiile fac parte din lista vasta a ingredientelor care inspira un parfumier si compozitia sa. Atat parfumerii, cat si muzicieni se joaca cu notele si compun o armonie proprie.

Romano Ricci, este stranepotul creatoarei haute couture Nina Ricci, mostenire care i-a deschis portile in lumea designului si a parfumurilor. Dincolo de aceasta insa, Romano Ricci are o viziune personala asupra parfumeriei, care s-a concretizat prin creatiile sale originale. Numele brandului face referire la eroina lui Shakespeare, Juliette, un portret de feminitate “rock”, dar in acelasi timp plin de “eleganta”, iar arma sugereaza puterea parfumului, el fiind considerat o adevarata arma a seductiei. De la New York la Paris, Los Angeles sau Berlin, colectia Juliette Has a Gun intriga lumea printr-o colectie de parfumuri cu note romantice ce intruchipeaza diferite tipuri de feminitate.

Caron are o traditie de peste 100 de ani in lumea parfumurilor. O poveste captivanta se afla in spatele fiecarei creatii si adesea numele lor evoca un eveniment special pentru parfumeria de lux. Loial parfumurilor de lux din Franta, Caron accepta cu success provocarea de a reinvia arta parfumeriei. Caron se adapteaza la schimbarile timpurilor noastre, dar nu uita sa fie fidel propriilor traditii.

Pentru Zoologist Perfumes, fascinatia in ceea ce priveste fauna este fara limite. Habitatele, comportamentele si aspectul lor, asemanarile si diferentele lor in comparatie cu oamenii, si chiar mirosurile lor dau multe de gandit. Istetimea lor ne inspira, agilitatea lor rezoneaza cu instinctele noastre primare, iar dragalasenia lor ne face sa chicotim. Linia Zoologist surprinde „manierele” regnului animal si le transforma in arome neobisnuite, frumoase, distractive si chiar socante. Acestea va vor reconecta cu diversele delicii ale lumii „naturale”. Parfumurile Zoologist nu contin mosc natural de origine animal, au fost inlocuite cu cele sintetice din motive etice. Casa Zoologist Perfumes a fost fondata de Victor Wong în 2013 si este o companie din Canada, situata în Toronto, care lucreaza cu parfumerii premiate pentru a „aduce” mirosuri inovatoare.

Escentric Molecules declaneaza revolutia in lumea parfumeriei, starnind deopotriva mister si obsesie. Inca de la lansarea lor de la Harvey Nichols, in UK, aprilie 2006, Escentric Molecules a fost intr-o continua ascensiune a succesului international. Cand a fost lansat in Australia, parfumurile au fost vandute in 48 de ore! Dintre starurile care au devenit utilizatori devotati enumeram doar: Elton John, David Furnish, Kate Moss, Naomi Campbell, Mario Testino, Pet Shop Boys, Dita Von Teese, Mika and Amy Winehouse. Creatorul lor este “nasul” Geza Schoen, care face din aceste parfumuri o revolutie, o propunere fara compromisuri.

Timp de peste 200 de ani, mai mult de zece generatii ale familiei Rance au transmis din tata in fiu secretele frumusetii, arta de a crea parfumuri, cu un rafinament aparte. Rance este una dintre cele mai vechi familii de parfumieri din lume si cea care si-a dedicat creatiile sale lui Napoleon Bonaparte, imparatesei Josephine si a intregii familii imperiale. In 1795, Francois Rance a fondat Casa de parfumuri cu acelasi nume, in regiunea Grasse, punand bazele, impreuna cu alti cativa renumiti parfumieri ai vremii, a ceea ce a devenit in timp, locul de nastere al parfumeriei franceze. Rafinamentul si ingeniozitatea lui Rance au atras atentia lui Napoleon I, care l-a onorat pe Rance cu titulatura de “parfumierul sau preferat”.

Casa de parfumuri Molinard ia nastere in 1849 in Regiunea Grasse din sudul Frantei, fiind pana azi una dintre cele mai apreciate si mai exclusiviste din intreaga lume. Molinard a lansat creatii memorabile ce au trecut proba timpului, ramanand la fel de faimoase in intreaga lume. Muzeul Molinard inca pastreaza aromele fascinante ale parfumurilor, fabuloasele sticle de cristal Baccarat, sau cele create de celebrul Rene Lalique. Molinard a inceput creatia de parfumuri cu Eaux de Fleurs si Eau de Cologne, ce erau atunci vandute intr-un mic magazin din inima orasului. Casa de parfumuri a reusit sa creeze o adevarata cultura in arta parfumeriei folosind cele mai rare si unice extracte. Insasi Regina Victoria, in timpul sederii sale in Grasse, adora apele de colonie Molinard datorita aromelor unice.

Alexandre.J cerceteaza noi culturi pentru a gasi subiecte creative, pe care imaginatia sa le poata transforma ulterior in “lumi” noi. Fiecare experienta noua este o oportunitate pentru aprofundarea cercetarii, deoarece acest perfectionist incearca sa inteleaga tehnica folosita de artizani, pentru a da forma ideilor sale. Rezultatul se dovedeste a fi exprimat prin compozitiile unice si exceptionale, pentru care s-au folosit “materiale” valoroase si nobile, ce reactioneaza diferit la stimulul temperaturii, pentru a atinge spre final un echilibru perfect.

Amouage a fost infiintat in 1983, cand sultanul Omanului, a ordonat sa se creeze o companie care sa pastreze vii traditiile de parfumerie din Oman. De asemenea, a dorit sa aiba un cadou autentic de nepretuit, care ar fi fost oferit liderilor lumii cand au vizitat tara. Brandul se prezinta ca o marca regala, ce se reflecta clar in logo-ul sau, amintind de sigiliul regal din Oman. De aceea, unele dintre sticlele de parfum au forma unui pumnal Omani, care este simbolul national al Omanului, altele formand cupola Grand Moscheei Sultan Qaboos, cea mai faimoasa moschee din tara.

Parfumurile Amouroud sunt creatii realizate pe baza unei mosteniri vizionare. Ele reprezinta evolutia pasiunii si expertizei de peste 45 de ani ai acestei case de parfumuri. Radiante si visatoare, provocatoare si intunecate, creatiile Amouroud reprezinta o colectie de amintiri olfactive, povesti reale sau imaginare. Transpuse prin note florale, lemnoase, cu arome de radacinoase sau plante, parfumurile Amouroud capteaza spatiul primar al serenitatii, veseliei si al pasiunii.

Infiintat in 1982, Arabian Oud, este cel mai mare producator si distribuitor de parfumuri din intreaga lume, specializat in parfumurile orientale. Datorita compozitiilor de lux, Arabian Oud este un nume proeminent si de incredere, cu peste 30 de ani de experienta in producerea parfumurilor autentice. Fie Londra, Paris sau Orientul Mijlociu, brandul are ca scop atingerea perfectiunii in domeniul parfumeriei, prin punerea in evident a fiecarui detaliu important.

O casa de parfumuri inspirata de originile Haute Parfumerie din Franta. Cu un univers comun, creatiile BDK Parfums au la baza povesti si istorioare care isi au radacinile undeva la granita dintre fantezie si realitate. Realizate artizanal, creatiile exceptionale sunt bazate pe ingrediente speciale care compun personalitati olfactive unice. Intr-un echilibru perfect al notelor, BDK Parfums confera un sillage elegant si plin de rafinament.

Castelul Fontpinot, din Regiunea Grande Champagne, apartine familiei Frapin din 1270, in arborele genealogic al acestei familii regasindu-se Francois Rabelais, calugar benedictin, medic, profesor de anatomie, directorul Spitalului din Lyon, autor al mai multor compendii de medicina si al celebrului Gargantua, tatal lui Pantagruel. Crearea parfumurilor Frapin, conform vechii traditii franceze, a dus la unificarea a doua lumi diferite, dar apropiate in acelasi timp: cea a parfumurilor si cea a cognacului. Se acorda aceeasi pasiune alegerii ingredientelor deosebite si proceselor naturale de macerare si filtrare prin care se obtin parfumurile, la fel ca in cazul producerii cognacului de calitate.

Liquides Imaginaires este un brand de parfumuri mistice, realizate prin forta creativa a designerului Philippe Di Meo. Parfumurile Liquides Imaginaires transforma aromele in substante magice. Parfumuri exceptionale care intruchipeaza corpuri volatile care transced lumea materiala inspre cea imaginara. Liquides Imaginaires a fost creat de Philippe Di Meo pentru a reinvia ceremonia parfumului si ritualul de creare si folosire a acestora, dezvoltand parome noi si obiceiuri alternative. Sticlele parfumurilor sunt create ca fiind obiecte pretioase si exceptionale, realizate prin experienta unor maestri artizani. Misterioase, sticlutele inchid in ele geniul parfumui, asemenea unor amfore. Parfumurile Liquides Imaginaires sunt asemenea unui puzzle... sunt utilizate pentru a interpreta visuri, ganduri, intentii si confesiuni si a explora noi orizonturi si dorinte.

Dupa Revolutia franceza, Pierre Francois Lubin a fondat propria sa Casa de parfumuri, unde a lansat parfumuri pentru participantii la renumitele baluri mascate. Aceste parfumuri i-au adus foarte curand faima si aprecierea Curtii Imperiale. Dupa revenirea familiei Bourbon pe tron, Regina Marie-Amelie a fost cea careia Lubin i-a dedicat creatiile sale.

Dupa 10 ani de Haute Couture, Marc-Antoine Barrois lanseaza primul sau parfum. Bazandu-se pe stilul atemporal si carismatic al mentorilor sai, cu acest parfum „dezvaluie” cele mai frumoase suveniruri, precum si lumea modei.Marc-Antoine Barrois este un designer francez de haute couture, care si-a creat un renume in industria textila. De la o varsta frageda a fost fascinat de eleganta bunicului, ce l-a condus catre cautarea artei si a luxului simplu fara ostentatie, dar sofisticat.

Grupul Perris a fost fondat in 1981 in Milano de catre Michele Perris. Compania este detinuta de familia Perris si opereaza in mai mult de 50 de tari ale lumii. Perris a investit constant in cercetare si imbunatatirea creatiilor de parfumerie, seducand purtatorii prin rafinament si compozitii unice. Parfumurile Perris Monte Carlo reprezinta o opera de arta a parfumeriei si sunt construite cu entuziasm, dragoste si expertiza. Parfumierii Perris au creat o colectie clasica si in acelasi timp oriental moderna. Colectia intriganta si extrem de diversificata este creata cu cele mai exceptionale si nobile materii prime, descoperite in calatoriile din jurul lumii, avandu-si radacinile in culturi din diferite arii geografice. Fiecare dintre parfumurile Perris evoca exclusivitate, prestigiu si eleganta.

Parfumerie Particulière este rezultatul unei colaborari dintre doi prieteni vechi, Guillaume si Charles, ce vor sa-si promoveze pasiunea pentru „produse exceptionale” printr-o "casa de parfum conceptuala". Aceasta colectie contemporana si urbana de parfumuri unisex, a fost inspirata de tendintele artistice moderne si de stilul de viata actual. Ca si in cazul artei, unde fiecare lucrare este unica, Parfumerie Particulière foloseste conceptele si creatiile pe care le ofera orice experienta somptuoasa ce incanta dorinta. Avand "carte blanche" in alegerea ingredientelor, Amelie Bourgeois si Anne Sophie Behaghel au creat arome neasteptate, admirate de fondatorii casei de parfum. Pietro Sedda, artistul italian ce s-a ocupat de design, a fost atat de sedus de proiectul in care s-a alaturat, producand 8 ilustratii care reflecta caracterul fiecarei compozitii.

The House of Oud reprezinta semnatura unui stil aparte, dar inainte de aceasta este povestea unei prietenii intre un Maestru Parfumier italian si un producator de oud. Concentrarea asupra cercetarilor estetice, culturale si olfactive a transformat calea urmata impreuna si munca lor intr-o oportunitate de a descoperi cele mai bune materii prime si acorduri fara precedent, din ce in ce mai surprinzatoare. Fiecare parfum ce apartine The House of Oud este decorat printr-o tehnica speciala de pictura folosita pentru a personaliza sticlele. Un amestec de cerneala, solventi si vopsele genereaza modele ale caror valoare este data de imprevizibilitatea lor si unicitatea liniilor pe care le creeaza, designul sticlei fiind inspirat de forma palmei.

UNUM este o casa de parfumuri cu suflet puternic, a caror fundatii sunt ancorate in gandirea mistica. Maestrul din umbra acestui brand a avut drept inspiratie creatoare experienta de viata, momentele artistice si dramatice traite. UNUM provine din rezultatele emotionale si sentimentele combinate ale parfumierului. Atunci cand Arta este reala, nu are bariere si devine parte din viata.

Creatorii brandului Elegantes au strabatut lumea pentru a descoperi cele mai rafinate ingrediente. Din campurile din Haiti, unde se gaseste cel mai durabil vetiver , pana in Turcia, unde trandafirii sunt culesi individual pentru a se transforma in ulei si absolut de trandafir. Bazandu-se pe experienta sa in lumea luxului, calatoriilor si designului, familia Smits a „dezvoltat” cele mai bune produse si ingrediente, indiferent de cheltuiala sau timpul utilizat. Excelenta este cuvantul cheie pentru Elegantes, asa cum reiese din standardele impecabile ale brandului - de la producatori de sticla artizanala, pana la etichete personalizate semnate pe fiecare flacon de catre Julien Rasquinet, "maestrul" colectiei.

Cu o experienta de peste 38 de ani in domeniul parfumeriei, Chantal Roos a semnat creatii legendare precum Opium, Kouros, Paris si Jazz de la Yves Saint Laurent sau Classique de la Jean Paul Gaultier. A colaborat cu cei mai mari maestri din domeniu, totul a culminat prin a crea in 2014, alaturi de fiica sa Alexandra, o serie de parfumuri care redau expresia sarmanta a feminitatii sublime. Parfumurile Roos&Roos reprezinta un omagiu adus femeii. Roos&Roos este povestea eterna a contopirii unei femei cu parfumul sau. Prezenta eterna a unei femei, toate gesturile, cuvintele, dorintele sau secretele acesteia se contopesc pentru a reda expresia sarmanta a feminitatii.